Routen fehlen in der Cloud

Hallo Kurviger,

seit Heute Nacht fehlen in der Cloud alle meine Routen, in den Ordnern wird die Stückzahl angezeigt sind aber alle leer.

Meine Favoriten sind alle vorhanden.

Bitte um wieder Herstellung meiner Routen in den Ordner unter „Deine Routen“

Mein Kurviger Tourer Jahresabo wo ich angemeldet bin ist aktiv.

Gruß und Danke

Ordner unter „Deine Routen“ sind wieder leer, die Stückzahl wird angezeigt.

Kann es sein, dass du im Filter etwas eingetragen hast?

Das sieht dann so aus:
Screenshot 2022-06-29 at 09.22.16

Vielen Dank

I had the same topic and no search term.
On my PC the browser makes the difference. With firefox I got only 1 off 28 favorit tours; with edge 28 of 28. Maybe I have also unwittingly filters activated in firefox; don´t know. But trying an other browser solved my fear.

please load a screenshot of this display

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Thanks Viola for the hint!
I doublechecked the screenshots of the different browsers and find my mistake. I had a City typed in the search feeld … after clear this all routes are avialible

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Worked this morning on a tour which is now missing :frowning:
Afte restarting my pc and new login, neither the route (file) nor the folder “zukünftig geplant” can be found… :frowning:
all other files/folders are there?
How can I get my file/folger again?

@SPKELLER

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