Lob und Anregung

Hallo zusammen,
Ich bin begeisterter neu user der app pro (beta user) und Web schon lange.
Die Entwickler reagieren großartig und es wurde viel geschafft.
Es gibt eigentlich nur noch drei Dinge:
a) Anzeige des Tempo Limits (kurviger pro app), helfe mir gerade mit Tempomaster
b) Abbiege Hinweise gruppiert (Web) . Ich habe zb 30 Punkte und dafür Distanz km und Zeit hhmm gruppiert (also nur für die Punkte).
c) In Ansicht eines einzelnen Punktes auf der Karte (meist im zoom) Sprung Pfeile zum nächsten bzw. vorherigen Punkt.

Et voila
LG aus Köln
Frank

Hello, everyone,
I am an enthusiastic new user of the app pro (beta user) and web for a long time.
The developers are reacting great and a lot has been done.
There are actually only three things left:
a) Display of the tempo limit (pro app), help me with Tempomaster
b) Turning hints grouped (Web) . I have grouped e.g. 30 points and for that distance km and time hhmm (so only for the points).
c) In view of a single point on the map (mostly in zoom) jump arrows to the next or previous point.

Et voila
LG from Cologne
Frank

Translated with DeepL Translate: The world's most accurate translator (free version)

GERMAN

Hi Frank,

dies ist ein immer wieder auftauchendes Thema - bitte schau mal, was es dazu schon alles gibt und antworte gerne dort - dann müssen die Entwickler hier nicht erneut darauf reagieren.

(Generell ist es nützlich für das Forum, jeden Vorschlag in einen eigenen Thread zu packen, das macht die Diskussionen übersichtlicher.)


ENGLISH

Hi, Frank,

this is a recurring topic - please see what’s already posted there and feel free to answer there - then the developers don’t have to react here again.

(In general, it’s useful for the forum to put each suggestion in a separate thread, this makes the discussions clearer).

1 Like