Kurviger.de | Application | Blog | Frequently Asked Questions (FAQ) | Legal Notice | Privacy Policy

App: Speed based auto zoom in off route

Nur eine Idee: könnte man nicht beim “Zoom abseits der Route” auch den Auto-Zoom anbieten?
Natürlich nur die Speed-Variante.
Meine 13.0 sind gut für eine Übersicht, aber beim Verfahren im Stadtgebiet praktisch nicht zu gebrauchen.

Just an idea: couldn’t you offer auto zoom as well in “off route”?
Of course only the speed version.
My 13.0 is good for an overview, but practically useless when lost in the city.

1 Like

Thanks for the interesting suggestion.

What do other users think about this?

Ich fände die Funktion interessant.

I find the function interesting.

Hallo,
ich finde das auch interessant. Aber dann bitte auch im Folge-Modus.
Viele Grüße
Basti

1 Like

3 posts were merged into an existing topic: App: Auto zoom in follow location mode

Das wäre eine gute Idee.

…mir würde das auch sehr gut gefallen ! …:wink:

Speed based auto zoom in off route will be available as option in next version.

2 Likes

Sehr gute Idee. Bin ja absolut begeistert von der App und habe dieses Jahr ein paar richtige “geile” Touren auf engstem Geläuf fahren können. Nur die Zoom Funktion bringt mich immer mal ein wenig ins schlingern wenn ich mal verfahren habe - und das nicht nur im umbauten Raum :wink:

Great idea, I have the same issue when my speed goes down I need to zoom in like Google maps does it excellent.

It can already be tested with Kurviger 1.14.2 (Beta).

Available in “Settings | Navigation | Off route zoom level” (slide left).

Implemented in Kurviger 1.14.13.